Aura review

By Анониман - четвртак, децембар 29, 2016

Zdravo svima i dobrodošli u novi post.
Danas pišem o tri,meni draga proizvoda,brenda Aura.


1. Face Contour palette ( for contouring & highlighting )
Dobila sam preporuku od jedne divne devojke za ovu paletu i mogu reći da je bila u pravu. Boje su odlične i pigmentovane. Moja paleta je Dark ( za tamniji tip kože ). Nisam tamna ,ali
su mi se više svidele ove boje. Postoji i Fair ( za svetliji tip kože ).
Sadrži četiri boje: puder za fiksiranje korektora ispod očiju , hajlajter , svetliji bronzer i tamniji bronzer. 
Ne ostavlja fleke po licu i može se nadograđivati. Stapa se lepo sa podlogom i daje prirodan izgled. Ako želite dramatičniji izgled za posebne prilike , možete iskonturisati jače. Ova paleta radi odličan posao.
Najviše mi se dobao hajlajter i tamniji bronzer.
Traje i do šest-sedam sati  , taman dok ne skinete šminku.
Pakovanje je crne boje. Čini mi se da je paleta izdržljiva i da se neće slomiti kada padne , stoga je prilično izdržljiva. Unutra je ogledalo ( na poklopcu ).
Ja sam je kupila u Lilly i koštala je 649 dinara. Paleta mi se baš dopada i nameravam da je potrošim do kraja. 

2. Aura Correct ME tečni korektor ( 305 Cool Ivory )
Verujem da ste do sada već čuli za ovaj korektor , a možda je neko od vas i probao. Korektor dolazi u šest nijanse - tri toplije ( 301 Vanilla , 302 Pastel Beige i 303 Caramel Cream ) i tri hladnije ( 304 Fair , 305 Cool Ivory i 306 Natural ). Verujem da će svako pronaći nijansu za sebe. Pakovanje je čvrsto , ali slično tečnim karminima/ruževima. Unutar ambalaže je aplikator kojim nanosite korektor. Aplikator je mali , čvrst ali nije toliko mekan.
 Lagane je i kremaste teksture. Pokrivenost je odlična i može se porediti sa Catrice liquid camouflage korektorom.
Korektor se brzo suši i to mu je jedina mana. 
Ja sam kupila u nijansi 305 Cool Ivory i mogu reći da sam oduševljena korektorom. Sadrži 7 mililitara i cena je oko 490 dinara. Ako vam se pojave neke reakcije na koži , prestanite ga koristiti da se ne bi još više pogoršalo. 
Proizvod je zadovoljavajući i idealan je za svakodnevnu upotrebu.

3. Aura olovka za obrve 02
Aura nam nudi olovke za obrve u 5 nijansi , a moja je 02. Boja je idealna za plavuše - svetla , a pomalo i riđa. 
Srednje su tvrdoće i lako se nanose. Boje su pigmentovane.
Kada iscrtavate ili popunjavate obrve , obavezno pratite oblik svojih prirodnih obrva. 
Na vrhu olovke se nalazi češljić sa kojim možete lepo raščešljati obrve. Što je najbolje , olovka se neće umrljati i zadržaće vam se tokom celog dana. 
Moja je u nijansi 02 i mogu reći da sam oduševljena olovkom. Stvarno sam se iznenadila kvalitetom olovke. Koristim je svakodnevno i kupila sam je u parfimeriji , a cena je negde oko 400 dinara.


Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Bravo za recenziju i iskrenost! Probala sam korektor i olovku za obrve i slažem se sa tobom.

    Ukoliko želiš, pogledaj moj blog: http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala punoo. <3
    Hoću. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Od Aure sam isprobala olovku za obrve koja mi je odlicna, olovku za usne koju bas i ne koristim i tekuci ruz. Svi su hvalili njihove tekuce ruzeve, ali nijansu koju ja imam je prevodenasta i ne mogu je uopce lijepo nanijeti. Super recenzije. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Good post, thanks for follow, I'm follow your blog too.

    typoweblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши