Elisa proizvodi

By Sara Filipović - субота, април 07, 2018

Zdravo svima i dobrodošli u novi post.
Danas vam pišem o Elisa proizvodima. O čemu se zapravo radi? Elisa je firma čije je sedište u Pančevu. Bavi se distribucijom domaćih, ekoloških, izuzetno kvalitetnih i efikasnih sredstava za kućnu i ličnu higijenu.
Osnovana je 15. februara 2000. godine.
18 godina iskustva,19 proizvoda i sve je 100% prirodno.
Šta proizvođač kaže?


O proizvodima

Osnova "Elisinih" proizvoda je površinski aktivna, biorazgradiva supstanca, kojoj su naši tehnolozi dodavali domaće lekovito bilje, kojim su planine širom Srbije prebogate, pridržavajući se starih i proverenih narodnih recepata. Najčešće korišćeno lekovito bilje u našim sredstvima za održavanje higijene prostora su bosiljak i kopriva, a za ličnu higijenu još i neven, kantarion, hajdučka trava, hmelj, lipa, breza i kamilica.
Mirisi su blagi i prijatni, a proizvodi ne zagađuju okolinu jer su biorazgradivi, što znači da se 95% upotrebljenog proizvoda u roku od tri dana razloži na supstance koje nisu štetne za ljudsko zdravlje i prirodnu okolinu. Ne sadrže kiseline, alkalije ni polifosfate, pa samim tim ne oštećuju kožu, ni sluzokožu disajnih puteva. 
Zbog toga, što nemaju u sebi nikakvih agresivnih hemijskih supstanci, potrebno ih je, prilikom upotrebe, neko vreme ostaviti da deluju. Sva sredstva se koriste u izuzetno malim količinama jer su koncentrovana. Bez obzira na to, nisu jako gusta, jer ne sadrže soli (soli daju gustinu, ali štetno deluju na kožu). Tečne proizvode pre upotrebe treba promućkati. Koncentrati za čišćenje imaju PH vrednost od 8 do 9, a razblaženi vodom postaju PH neutralni (PH vrednost 7). Šamponi i ostala sredstva za ličnu higijenu mogu se koristiti svakodnevno, i za tuširanje i za pranje kose, jer ne utiču na kiselost kože (PH vrednost 5,5).
Ono što sam ja izabrala jesu 5 proizvoda; 3 šampona za kosu,tečni sapun za ruke i "pakovanje za kosu" to je ustvari maska koliko mi se čini. U nastavku možete poglddati moje utiske i kako mi se čine proizvodi.



Sadrži ekstrakt kantariona, nevena, i glicerin. Koristimo ga za pranje kose i tuširanje. Veoma je blag, pa čestim pranjem neguje kosu, te se preporučuje osobama sa oštećenom, farbanom i sedom kosom.
Cena je 349 dinara.


Sadrži ekstrakt lipe i koprive. Izuzetno je blag, pa ga preporučujemo za svakodnevno pranje kose i tuširanje, a naročito za bebe i decu, koja su oduševljena ovim šamponom jer ne iritira čak ni njihove osetljive oči.
Cena je 349 dinara.




Sadrži ekstrakt koprive, hmelja i breze. Koristimo ga za pranje kose i tuširanje. Najbolje rezultate postiže kada se ostavi 5-10 minuta na kosi da bi blagovremeno delovao na koren kose i lojne žlezde, tako što smanjuje njihovo lučenje. Vremenom razmak između pranja kose postaje sve veći.
Cena je 349 dinara.




Sadrži ekstrakt bosiljka i ima jako dezinfekciono dejstvo. Koristimo ga za intimnu higijenu, skidanje šminke, pranje rana. Preporučuje se za pranje dečijih ruku.
Cena 369 dinara.


Proizvod za negu kose sa biljnim ekstraktima koprive, kamilice i nevena, prirodnim medom i aktivnim komponentama koje vrše dubinsku regeneraciju kose i vraćaju joj zdrav izgled. Smanjuje statički elektricitet kose. Pogodan je za negu svih tipova kose, a posebno dejstvo ima na suvu ili oštećenu kosu, ili kosu koja je hemijski tretirana. Nanosi se na opranu kosu, ostavlja se da deluje 1-5 minuta u zavisnosti od tipa kose i stepena oštećenosti dlake, a zatim se ispira vodom. Ne masti kosu, a posle njegove upotrebe kosa se lako raščešljava, tako da naknadno korišćenje balzama nije potrebno. Kosa postaje meka, sjajna i baršunasta.
Cena 599 dinara.

Na njihovom sajtu možete pronaći još proizvoda.
Ja sam se odlučila za ovih pet i moj konačni utisak o njima je da sam oduševljena.
Ukoliko vam se dopao post ostavite utiske dole.

  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Prvi put čujem za ovaj brend, ali mi se čini kao da su proizvodi izuzetno kvalitetni i da nude poprilično dobar asortiman. Hvala ti što si podjelila sa nama njihov brend ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put čujem za ovaj brend proizvoda ali se čine jako zanimljivo,voljela bih ih isprobati! Super post draga!

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super proizvodi,koristila sam kad su se tek pojavili,tad sam nabavljala preko posrednika,jedan period sam ih izgubila iz vida.

    ОдговориИзбриши
  4. Super proizvodi,koristila sam kad su se tek pojavili,tad sam nabavljala preko posrednika,jedan period sam ih izgubila iz vida.

    ОдговориИзбриши