Bioten Cleansing Gel

By Sara Filipović - субота, јануар 12, 2019

Bioten je kreiran u cilju zadovoljenja potreba ženske kože obezbeđujući visoki kvalitet kozmetičkih proizvoda po pristupačnim cenama.
Negujte svoju kožu efikasnim formulama,koje su kreirane tako da mogu doneti najbolje rezultate u zavisnosti od Vašeg tipa kože i godina. Iskoristite najbolje od širokog spektra proizvoda kreiranih u skladu sa najnovijim tehnologijama koje kožu čine zdravom i zaštićenom!
Koristime formulu bez parabena. Proizvodi su dermatološki testirani na posebnim tipovima kože, a efekti koje izazivaju su provereni.
Teksture i mirisi bioten proizvoda su proizvedeni od sirovina poslednje generacije.
Današnji post vezan je za Cleansing Gel,tj. umivalice za lice.
Bioten Skin Moisture Cleansing Gel
Bioten Detox Cleansing Gel
Bioten Skin Moisture gel za čišćenje lica obogaćen je 100% prirodnim ekstraktom dunje i HYDRO-NUTRIENTS i učinkovito uklanja nečistoće ostavljajući vašu kožu glatkom i vlažnom.

Pakovanje: Gel dolazi u jako lepo dizajniranoj tubi u količini od 150ml. Otvor na tubi je klasične veličine.
Tekstura: Tekstura gela je veoma gusta,neke providne boje. Ne sadrži nikakve čestice u sebi.
Nanošenje: Nanošenje gela je veoma jednostavno. Preporučila bih da malo navlažite lice i stavite gel na ruku,te sipati 2-3 kapi vode i malo proći sa prstima dok ne dodje pena. Kada se pojavi pena utrljajte nežno na lice i masirajte minut. Nakon toga isperite lice.
Cena ovog proizvoda je negde oko 250 dinara i sigurna sam da ga možete pronaći u bilo kojoj bolje snabdevenoj prodavnici ako u svom gradu nemate drogeriju ili slično.
Ono što ovaj gel radi jeste,zateže kožu i smanjuje efekat mašćenja kože lica,pogotovo u T zoni. Ne isušuje mi lice,što je veliki plus. Mogu reću da sam baš zadovoljna ovim proizvodima,ali mislim da ga neću ponovo kupiti. Iz ove linije postoje još dva proizvoda. Veoma sam zadovoljna tim proizvodima,mogu reći da su bolji nego ovaj. Oni u sebi sadrže sitne čestice. Uskoro ću raditi i recenziju ta dva gela na blogu,tako da ostanite sa mnom!
Bioten DETOX gel za čišćenje lica je poboljšan sa 100% prirodnim ugljenom i HYDRO-NUTRIENT i učinkovito uklanja nečistoće ostavljajući vašu kožu glatkom i vlažnom.
Namenjen je normalnoj do masnoj koži,što je pun pogodak za mene.

Pakovanje: Gel dolazi u jako lepo dizajniranoj tubi u količini od 150ml. Otvor na tubi je klasične veličine.
Tekstura: Tekstura gela nije previse gusta ni tečna,sive boje. Ne sadrži nikakve čestice u sebi.
Nanošenje: Nanošenje gela je veoma jednostavno. Preporučila bih da malo navlažite lice i stavite gel na ruku,a zatim utrljajte nežno na lice i masirajte minut. Nakon toga samo isperite lice. Proces je veoma jednostavan.
Cena ovog proizvoda je 250 dinara. Oni što gel radi jeste zaista savršeno. Ima umirujuće dejstvo kože lica posle nanošenja. Efikasno uklanja ostatke šminke. Ja gel svakodnevno koristim i uopšte mi ne stvara bubuljice. Bez sapuna je što je odlično.
Ovo je pun pogodak za mene. Svi proizvodi koji sadrže ugalj odgovaraju mojoj koži lica,a ovim gelom i njegovim učinkom sam prezadovoljna!
Da li ste probali nešto od Biotena?
Koji je to proizvod?

  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Nisam probala ništa od ovog brenda ali sam čula par puta za njega. Super post <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala njihove proizvode, ali koristim sličan Afroditin gel za pranje lica i prezadovoljna sam. :)

    Pogledaj moj novi post
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Post je super.Oba gela djeluju kvalitetno,mada mi ovaj detox djeluje bolje.Odlicna recenzija❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Such a beautiful and interesting products! Thank you for recommendation! Would you like to follow each other? If the answer is yes, please subscribe on my YouTube channel and left comment & I'll follow you back on your blog.
    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=YdX-b4gNzEE

    ОдговориИзбриши
  5. Čine mi se kao odlični proizvodi! Ja od Biotena koristim njihov zeleni tonik i kunem se u njega! Prosto je savršen. Ostali proizvodi me nisu nešto oduševili, ali svakako ću isprobati ova 2 u skorije vreme jer su mi veoma interesantni. ♡ Divna recenzija, draga!

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши