Zdrava Pasta Menta - Riznica Zdravlja

By Анониман - недеља, март 26, 2017

Zdravo svima i dobrodošli u novi post. 
Riznica Zdravlja ( link gde možete pogledati njihov profil )
Reč je o jednoj pasti za zube sa mentom.
Veoma mi je drago što sam imala priliku da testiram pastu za zube sa mentom. Sam dizajn ambalaže mi se odmah dopao , a tek o pasti da ne pričam. Osvojila me je odmah. Snažan miris osetio se čak i preko kutije. Cena varira od 280-300 dinara , u zavisnosti gde kupujete ( apoteka , prodavnica zdrave hrane ili Univerexportu )
Čvrsta i mekana plastika u kojoj je proizvod nalazi , sa zaštitnom folijom me je zaista oduševila. Količina paste je 85g.

Na poleđini pakovanja su utisnute sve važne informacije o proizvodu. Naravno , to je jedan od glavnih faktora u proizvodnji.
Dizajn je prijatan. Nije previše napadan.
Sastojci paste su: natrijum bikarbonat , glicerin , voda , kalcijum karbonat , ksilitol , stevija , natrijum lauroil sarkozinat , karboksimetilceluloza , ulje od nane i spearmint ulje , a glavni sastojak je soda bikarbona .
Soda bikarbona pomaže u izbeljivanju zuba i skidajnu naslaga , a tu je i kalcijum karbonat koji pojačava skidanje naslaga.
Ksilitol je tu da spreči nastanak plaka i zubnog karijesa. Usporava demineralizaciju zubne gleđi i povećava stvaranje pljuvačke.
Stevija pomaže u borbi protiv karijesa i sadrži antibakterijska i antiseptička svojstva. Ulje nane i spearminta osvežava dah i imaju pozitivan efekat.

Pasta je pomalo gusta , ali ima jako prijatan ukus i miris.
Prilikom pranja zuba , pasta peni i najviše preovlađuje soda bikarbona i nana
Proizvođač kaže sledeće : '' Pomaže u skidanju plaka i kamenca , neutrališe štetne kiseline i podiže pH u ustima , osvežava usta , štiti desni i beli zube ''.
Bez kontraverznih sastojaka i na našim prostorima je proizvedena tj. u Srbiji. 

Preporučujem vam pastu , a meni nije izazvala nikakve neželjene reakcije.



Kako bi i vi poručili pastu , možete posetiti njihov instagram profil i tamo se možete konsultovati.
Nadam se da vam se post dopao.


Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

33 коментара

  1. Obozavam sve sto je proizvedeno kod nas i rado kupujem. :) Ako naidjem na ovu pastu probacu je sigurno :) odlican post <3

    ОдговориИзбриши
  2. Sara draga, sjajan post, veoma interesantna recenzija. Do sada nisam koristila ovaj proizvod niti sam imala prilike da ga uopste vidim negde, ali moram reci da izgelda jako korisno i da mi se bas dopada.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ikada budeš negde videla , sigurno ga uzmi. Ništa te ne košta da probaš , ali meni je odlično. ❤

      Избриши
  3. Interesantan proizvod, nisam cula za njih ali cu svakako pogledati sta sve imaju.

    ОдговориИзбриши
  4. Bas zanimljiv post! Nisam nikada cula za ovu pastu, ali mi bas deluje simpaticno ! Odlicno napisano i slike su prva liga :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  5. Ohh! Nikad nisam cula za ovo ali deluje zanimljivo! Super post :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam još vidjela ovakvo što kod nas u Hrvatskoj. Svakako ću pastu potražiti čim budem 'skoknula' do Srbije !
    Odličan post i još bolje slike :*


    http://elenadoesitall.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Great post!

    http://dosqueavecesson3.blogspot.com.es/2017/03/el-sueno-de-una-princesa-con-zapatos.html

    ОдговориИзбриши
  9. Super recenzija draga.
    Ako zelis da me zqpratis i ostavis komentar

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, nisam ovo videla do sad, potrazicu je 💙

    ОдговориИзбриши
  11. Vao, oduševljena sam ovim postom. Hvala ti na ovom postu. Obožavam prirodne proizvode, kao i paste sa mentom. Rado ću je potražiti i isprobati.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, nisam se susrela sa ovom pastom do sad, a od pasti na biljnoj bazi sam probala jedino Weledu i Alverde iz dm-a. Po tvom opisu i slikama deluje da vredi probati. Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična recenzija i veoma zanimljiva pogotovo jer do sada niko nije radio recenziju paste (koliko ja znam). :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши