Avon nail polishes - MARK

By Анониман - недеља, април 16, 2017

Dragi čitatelji , dobrodošli.
Danas sam vam spremila post vezan za dva predivna laka. Iskreno , ja sam se dvoumila koja dva da uzmem i bojala sam se da mi se neće dopasti. No , nisam pogrešila kada sam izabrala ove nijanse.
 Nadam se da ću ova dva proizvoda doprineti najbolje što mogu. 
Avon mi je izmamio osmeh na lice kada je lansirao novi brend. Prvo što se tiče šminke , pa i lakova za nokte.
Za sada postoje lakovi u 20 nijansi. Ja sam izabrala dve , a vremenom ću sigurno kupiti još.
Nalaze se u klasičnim Avonovim bočicama za nokte , ali dizajn je promenjen. Na donjem delu kutijice piše koja je nijansa u pitanju. Takođe , na kutijici je ispisan i sadržaj i sve potrebne informacije. No , ja sam kutuijicu bacila pa vam je zato nisam uslikala.
Cena u trenutnom katalogu je 269 dinara.
U bočici se nalazi 10 ml laka. Jako brzo se suši tako da vam neće praviti problem ako žurite.
Postojanost laka nije baš zadovoljavajuća. Koliko sam mogla da ga testiram , već nakon 2-3 dana je počeo da se skida.
A što se tiče skidanja laka , veoma lako se uklanja tako da nemam zamerki u vezi toga.
Very Berry
 
Prva nijansa laka je Very Berry.
Nijansa je između crvene i tamno roze. U bočici izgleda kao da je crvena boja , ali kada se nanese potpuno drugačije izgleda. Baš kao što sam rekla tamno roze.
Na noktima divno izgleda i dovoljan je samo jedan sloj kako bi dobili željene rezultate. Obožavam ovakve lakove , pogotovo tamne , a ovo je jedan koji je postao meni lično omiljen.
 
Nudeitude
Druga nijansa je više nego suprotna ovoj. Dakle, radi se o jednoj nude nijansi , a tačno ime je Nudeitude.
Nijansa mi se veoma dopala i zato sam nju izabrala uz ovaj prethodni lak. Na noktima je divan , ali potrebno je da nanesete dva sloja kako bi dobili željeni rezultat. Takođe i ovaj mi je prirastao uz srce , pa ga moram pohvaliti. Lak je koliko meni izgleda pomalo vodenast , a to možete videti na poslednjoj slici.




Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i radujem se vašim komentarima.

Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

18 коментара

  1. Nisam probala nista iz Mark kolekcije, moram priznati da mi se lakovi bas svidjaju. Vise volim nude varijante tako da mi se on i vise dopada. Slike su odlicne :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Tijana. Mogu ti reći da su lakovi odlični , a kasnije ću probati i ostale proizvode. Takođe , poručila sam fiksator i nadam se da će biti odličan. ❤

      Избриши
  2. Ja volim njihove gel shine lakove, ovaj nude je predivan 💗

    ОдговориИзбриши
  3. Do sada nisam koristila ništa iz njihove kolekcije, ali mi se jako dopada tvoj izbor. Ja sam nekako više za tamnije lakove pa mi se, samim tim, više dopao ovaj crveni. Post mi se baš svidio :)
    https://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divne su nijanse moje omiljene, sigurno ću ih isprobati, jer do sad nisam ništa od Marka :)

    ОдговориИзбриши
  5. Moje dvije omiljene nijanse *_* Super post!

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Lovely colors!!

    Thanks for the visit, you've a new follower!
    https://marymariastyle.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  7. Hi!
    I love those colours, are divine!
    Thanks for the visit, I follow you back.
    XOXO,
    Blog de una lectora apasionada

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicne boje!

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi mi na mom blogu
    http://milicaworl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Very nice products, I love your blog;) I will follow you right now;)
    Lg
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Lakovi mi izgledaju divno, te mi je crvena nijansa fantastična. Super fotke! :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam do sada koristila njihove proizvode, ali su nijanse prelepe.

    Novi post
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши