FIT me! Liquid Foundation

By Анониман - недеља, април 23, 2017

Dragi čitatelji , dobrodošli.
Svi se sećamo tih FIT me tečnih pudera u staklenoj bočici.
No , oni su davno povučeni iz prodaje i zamenio ih je novi Maybelline FIT me! matte + poreless tečni puder.
Zapravo , ovaj je nešto drugačiji od prethodnog.
Prvo i osnovno , puder je namenjen normalnoj do masnoj koži  , ali odmah ću vam reći da je idealan za masnu. Nije pogodna za suvu kožu zato što se tu nakuplja dosta i izgledaće kao da vam se koža peruta.
Ovaj puder bi trebao učiniti mat efekat na vašem licu i popuniti pore na vašem licu , te će vam koža lica izgledati glatko.
Naravno , nećete imati efekat maske na licu.
Ujedno ujednačava ten i daje potpuno prirodan finish. 
Prvo ću početi od njegove teksture. Veoma , veoma je tečan i to mi je jedna od zamerki kod ovog pudera.
Kada se nanese veoma je lagan i ne oseća se na licu. 
Prekrivanje je srednje , i ako sam ja očekivala mnogo više. Potrebno je da nanesete dva sloja kako bi dobili manje-više rezultate. 
Na našem tržištu dostupne su samo šest nijanse , a to su 110,120 i 220, koje imaju topao podton , 115,130 i 230 imaju nešto hladniji podton. U tubi se nalazi 30ml proizvoda. Kada istiskate proizvod iz tube , morate biti veoma pažljivi da ne bi izašlo previše proizvoda. 
Sam dizajn tube je veoma privlačan i mami da ga kupite.
Cena ovog pudera je oko 500 dinara , što je veliki plus.
Miris je ugodan i nije previše jak , što zna da bude kod nekih pudera. Nije mi izazvao nikakve reakcije na licu i ne oksidira koliko sam primetila.


Utisak o ovom puderu je čista desetka. S obzirom da mu je pokrivanje srednje sve se to može rešiti korektorom. 
Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i radujem se vašim komentarima.
Da li ste probale ovaj puder i kakvo mišljenje imate o njemu?


Instagram: @pokorniii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Odlican post :) puder je super, i sama sam pisala o njemu. :) <3

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna recenzija i zaista je divno opisano,samo,nemoj nikada stavljati dva ili vise sloja pudera jer tako mozes samo naskoditi svojoj kozi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Znam , ali to sam iskljucivo napisala za one koji zele vecu pokrivnu moc. <3

      Избриши
  3. Odlična recenzija, baš se dvoumim dal da ga uzmem... Volim kada je prekrivanje jace.

    FRAULEIND.BLOGSPOT.RS

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Jovana. ;* Zaista je odlican puder , ali pokrivna moc nije bas njegova prednost. Preporucujem ti da onda uzmes Infallible 24h matte. <3

      Избриши
  4. Divna recenzija, ali ovo nije proizvod za moj tip kože :/
    Hvala ti na posjeti mog blga.
    Već sam član tvog bloga :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Super recenzija.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши