Zaful | Makep Brushes set,Off Shoulder Blouse & Shorts

By Анониман - понедељак, август 21, 2017

Zdravo svima i dobrodošli u novi post.
Došla sam na ideju da napišem post o ovim predivnim četkicama koje su mi nedavno stigle sa jednog sajta,a u pitanju je Zaful.
Paket je stigao za neočekivanih 7 dana i ja sam se baš začudila da je tako brzo stigao. Znam uvek kada sam imala saradnje sa njima znale su i da traju baš dugo.Da ne dužim više da pređemo na temu.Uz četkice mi je stigla jedna majica sa otvorenim ramenima i šorc. Četkice su zaista kvalitetne i što se tiče toga najbitnije da dlake ne otpadaju i da nisu previse grube, što je ovde slučaj takav.







Set četkica možete pogledati klikom na ovaj link.
Majicu možete pogledati klikom na ovaj link.
Šorc možete pogledati klikom na ovaj link.
Takođe uz kod ZafulIns imate 10%-20% popusta na stvari.
Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post.

Instagram: @sarapokornii
Facebook: Sara Pokorni
E-mail: sarjovchannels@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

29 коментара

  1. Draga Saro,cetkice su prelepe!I ako se poznajemo,ovo je ipak moja prva poseta tvom blogu.Uclanila sam se 😊
    Visit me, Coccinella

    ОдговориИзбриши
  2. Četkice izgledaju premekano i baš kvalitetno. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Prelijepe su! Super post draga ! <3

    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odličan, a četkice su topp😻🙈

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam Zaful! Poručila sam već jedan set četkica i naprosto sam oduševljena njima. Mnogo mi se dopadaju, a kvaliteta im je vrhunska. A i tvoje mi djeluju primamljivo i čine se kao super četkice. Odličan post ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista imaju jako veliki izbor četkica i ja nisam znala.za koji da se odlučim i na kraj sam se ipak odlučila za ovaj. 💛 Hvala ti ouno. ❤

      Избриши
  6. Divne četkice draga! Ja sam poručila slične, pa se nadam da će biti dobre. :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  7. Imam isti set i fenomenalne su!
    Prvo što prekrasno izgledaju, drugo , kvalitetne su i odlično rade posao. ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi se dopadaju cetkice :)
    Zapratila sam te , ako zelis uzvrati <3
    Visit my blog

    ОдговориИзбриши
  9. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  10. Nemam ovaj set, ali četkice naizgled izgledaju savršeno a i čine se kao odlične. Moraću da ih pogledam. Pohvaliću ti fotografije, zaista su divne i divna kombinacija bijele pozadina i bejbi roze boje. Super post, ljubim te♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Great post dear <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Lovely brushes!😍 Thank you for visiting my blog and for your comment! I follow you back))

    http://marylyl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post, set je predivan!
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  14. divan blog :)
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago kada bi uzvratila!

    oazalepote.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Ovaj set četkica izgleda tako slatko !
    Zapratila sam te !
    http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <-- INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  16. Hello!
    I liked the post hehe :), I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    A hug

    ОдговориИзбриши
  17. ¡Hello!
    Beautiful photos. Great post.
    I'm your new follower.
    Follow for follow? :)
    https://aprovechalavidacadadiaa.blogspot.com.es/
    ¡Kiss!

    ОдговориИзбриши
  18. Četkice su sjajne, i sama imam jedan set poručen sa njihovog sajta i odlično me služi. :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши