Shorts and Graphic Top with Striped Shorts | Zaful.com

By Анониман - недеља, септембар 24, 2017

Zdravo svima i dobrodošli u novi post!
Kako je počela jesen sve više i više sklapam saradnje,a jedna od tih je i saradnja sa sajtom Zaful
Nedavno sa ovog sajta su mi stigle tri komada odeće,kojima sam mogu reći da sam srednje oduševljena.U pitanju je jedan teksas šorc i majica i šorc koji su komplet.
Kvalitet teksas šorca je obećavajuć,dok je i kod majice isto. Što se tiče šorca mogu reći da samo malo i razočarana.Materijal nije uopšte prijatan,a i sam šorc izgleda kao pidžama.
U nastavku ću vam ostaviti slike,a i linkove gde možete bolje pogledati odeću.



1. Lace Up Ripped Frayed Denim Shorts

2. Loungewear Graphic Top With Striped Shorts


Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i radujem se vašim komentarima.

Instagram: @sarapokornii
Facebook: Sara Pokorni
Facebook page: Sara Photography


E-mail: sarjovchannels@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

26 коментара

  1. Kako je fora ovaj teksas šorc! Baš mi se sviđa, žao mi je što drugim šorcem nisi baš zadovoljna, ali eto, za kući ga bar možeš iskoristiti ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,super je sto to može da se podešava.😅
      Ne verujem ni da ću ga po kući nositi,užasan je. 😞💛

      Избриши
  2. Odlican post! Najvise mi se dopada majica :)
    Usput hvala na posjeti mom blogu,pratim te ♡

    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Darija! ❤
      Majica je baš fora,meni se isto dopada. 💋

      Избриши
  3. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovicmilica?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://intonezzee.blogspot.com/2017/09/white-t-shirt.html

    kisses

    ОдговориИзбриши
  4. Nice shorts :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Teksas šorts mi se baš dopada zbog ovih pertlica sa strane, sigurna sam da ti odlično stoji! A što se kompleta tiče makar ti leti može služiti kao pidžama tako da nisu sasvim neupotrebljivi iako drugim šortsem nisi naročito zadovoljna. ;)


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  6. Teksas šorc je divan,ovo sa strane kao pertlanje izgleda super!
    Majica je super.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post, jako mi se svijda . Zapratio sam te :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. kod interenet kupovine uvijek postoji mogućnost da ne dode dobra roba, ali što se može, bitno da je više loših stvari :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Lindo Shorts amei.
    Estou seguindo seu blog.
    Sucesso

    https://glamour-02.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  10. Teksas shorts je brutalan! :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Teksas sorc i majica su vrh ! I drugi sorc je jako lep,zao mi je zbig kvaliteta :/
    Hvala ti na poseti,uzvratila sam pracenje ❤
    Visit and follow me,i will back,Coccinella

    ОдговориИзбриши
  12. Teksas šorc je predobar! *~* Šteta što ti se ne sviđa drugi šorc, deluje interesantno.

    Novi post i Q&A na Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  13. Amei os seus recebidos da loja, esse shortinho é lindo! *-*
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ОдговориИзбриши
  14. Beautiful items.
    I'm following your blog.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ОдговориИзбриши
  15. Tens peças mesmo lindas
    segui 296
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    ОдговориИзбриши
  16. Great post. Love those things...
    Xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Cool shorts and top!
    i'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?

    FASHIONLOVIN BLOG' | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  18. Now that denim short is funky good!! Zaful got good pieces.
    I'm following back please. Thanks..

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши