Sweaters and belt - Zaful

By Sara Filipović - четвртак, децембар 14, 2017

Zdravo svima i dobrodošli u novi post.
Nedavno mi je stigao paket sa Zafula i mogu reći da su im stvari zaista kvalitetne... Mislim postoji i druga strana,uvek se nađe nešto što ne odgovara...
Poručila sam dva džempera i kaiš.
Što se tiče prvog dzempera,predivan je veličina mi odgovara. Naručila sam ga u M veličini.
Drugi džemper je univerzalan i malo mi je veći. Rekla bih da odgovara veličini L/XL.
Što se tiče kaiša,odlično stoji! Ne moram ništa da menjam,do kraja je 'ušniran' i skroz mi odgovara.
U nastavku ću vam ostaviti slike i linkove kako bi bolje pogledali o čemu se radi!












To bi bilo to što se tiče ovog posta!
Da li ste vi nekad poručili nešto sa Zafula?

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Love the two sweaters!!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  2. The sweaters are so beautiful!!! Love them!
    Thanks for your visit! Im following your Blog too ;)
    Xoxo

    sosweetgirlythings.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada roze dzemper.

    https://glamfashioncat.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Džemperi su predivni,ne bih mogla odabrati koji mi je ljepši,top!
    Inače nisam ljubitelj ovakvih kaiša,ali ovaj jako lijepo izgleda.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши