Sweater and Makeup Brushes - Zaful

By Sara Filipović - недеља, децембар 24, 2017

Zdravo svima i dobrodošli u novi post!
Danas vam pisem jos jedan post,paket mi je stigao sa Zafula i stvari koje sam poručila su predivne! Poručila sam džemper OVDE/HERE ( videli ste takav u prošlom postu,ali samo sive boje ) i set četkica OVDE/HERE.
U nastavku ih možete pogledati.












Uz ovaj kupon imate popust: code: ZFNancy

To bi bilo to za ovaj post!
Kako vam se cine cetkice?

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Predivan haul, džemper je mnogo lijep a četkice su preslatke! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, prekrasan džemper, kao i četkice! :)

    Novi post je na mom blogu: NEW BLOG POST

    Kiss!

    ОдговориИзбриши
  3. Obe stvari su predivne i mnogo mi se dopadaju. Možda naručim isti takav džemper jer je baš u mom stilu, a i boja mi se mnogo dopada. Zaista odličan odabir. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  4. Boja džempera je predivna!

    https://bodyfashionblender.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши