Manzara jakne

By Анониман - понедељак, септембар 10, 2018

Pozdrav drage moje i dobrodošle na moj blog.
Danas pišem o sajtu Manzara koji već dugo pominjem na blogu.
Proizvode koju imaju na sajtu su izuzetno kvalitete i vrlo sam zadovoljana njima.
Odlučila sam predstaviti svoju ponudu ženske jakne Možete pogledati u nastavku.
Ja sam iz celokupne ponude izdvojila par stvarčica koje smatram idealnim za ovaj jesenji period.

Oduševila sam se njihovom širokom ponudom razne garderobe, obuće i aksesoara, ali sam u ovom postu htela da vam predstavim njihovu ponudu jakni. Verujem da će se i vama mnogo dopasti.
Takođe,zaboravila sam da napomenem da sajt ima besplatnu isporuku kao i povraćaj robe u roku od 14 dana.
Ovo su neki od mojih favorita.
ženske jakne


Jakne su zaista divne. Osobno imam slične jakne i veoma sam oduševljena njima. Želela  bih imati i neku od ovih. A kako se vama dopadaju?  Prva jakna je skroz crna i nema nikakvih detalja,obična je kožna. Druga jakna je zimska i bele boje. Zaista je divna.
Treća jakna je crne boje,kožna ali ima krzno. Izgleda  baš baš divno.
Četvrta jakna je krem boje i nema nešto puno detalja.
Peta je crne boje sa detaljima šarenih ruža. Veoma ima zanimljivo kopčanje.

Nadam se da vam se dopada post. Da li ste poručivali nešto sa ovog sajta? Kakva su vam iskustva?

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Odličan post! Stvarno imaju divne jakne na sajtu. :)

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jakne su predobre i sve mi se jako dopadaju. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post... Jakne su prediiivneee ^_^ I'm in love ^_^

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши