MANZARA

By Анониман - четвртак, јун 14, 2018

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.
Danas vam donosim post o internet prodavnici pod nazivom MANZARA 
Manzara Fashion je međunarodna internet prodavnica odeće. Prisutni su na više evropskih tržišta i nude visoko kvalitetnu odeću.
U njihovoj ponudi možete pronaći širok asortiman proizvoda kao što su: haljine, hlače, džemperi, tajice, kupaći kostimi, jakne, žensko rublje, modni dodatci, muška odjeća i slično.
Ja sam iz celokupne ponude izdvojila par stvarčica koje smatram idealnim za ovaj prolećno-letni period.
Oduševila sam se njihovom širokom ponudom razne garderobe, obuće i aksesoara, ali sam u ovom postu htela da vam predstavim njihovu ponudu haljina. Verujem da će se i vama mnogo dopasti.
Takođe,zaboravila sam da napomenem da sajt ima besplatnu isporuku kao i povraćaj robe u roku od 14 dana.
Kada su haljine u pitanju, ponuda je zaista OGROMNA. Na Manzara sajtu možete pronaći haljinu za svaku priliku: izlazak, rođendan, maturu, polumaturu, svadbu, venčanje i slično. Ovo su neki od mojih favorita.

Mini haljina CATHLEEN bijela
Cvetni dezen je i ove godine moderan kao i prošle. Ova haljina je odlična za leto. Može se nositi na plaži ili čak u večernjoj šetnji.

Ova haljina mi je odmah zapala za oko. Obožavam ovakve, ležerne modele i mislim da bi mogla da se kombinuje na puno načina. Uz salonke kao i uz moderne sandale.  


Savršena haljina za predstojeće mature,ali mozda i nešto drugo. Jedna od onih u kojoj bi se svaka devojka osećala kao princeza. 

Jednostavna haljina koja je savršena za venčanja. Uz crne salonke kao što je na slici bila bi odlična kombinacija.

Takođe, ne zaboravite da pogledate i ostatak njihove kolekcije haljine. Ja ću definitivno nešto poručiti uskoro pa ću vam javiti svoje utiske.

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара