Farmasi review

By Sara Filipović - среда, август 29, 2018

Do nedavno imala sam priliku da isprobam Farmasi proizvode,a sada mi se ponovo pružila prilika da to učinim. Kao i u prethodnom postu vezanom za Farmasi,danas vam donosim još jedan pregled proizvoda. Imala sam priliku da proizvode probam,te sam stekla veoma zadovoljavajuć utisak. Ovog puta je to Naturelle Oliva Shower Gel i Matte Liquid Lipsticks.
 Takođe,nisam napomenula da je jedna od članova Farmasija i Maja. Ukoliko želite da poručite proizvode,toplo preporučujem da to uradite putem Maje. Možete je kontaktirati putem Facebook profila ili grupe na Facebook-u.

Jedan od proizvoda o kome ću pisati jeste Shower Gel sa prirodnim uljem masline.

Pakovanje - Samo pakovanje ovog Shower Gela je zaista divno i primamljivo. Na prvi pogled mi je delovao zaista kao da obećava,to je i učinio.
Tekstura -Tekstura je normalna,kao i svaki Shower Gel,mislim da znate kako to izgleda.
Sada bih prešla na ono što on zaista čini vašoj koži. Kao što i sami znate,maslinovo ulje je zaista čudotvorno,što i za kožu,tako i za kosu,a takođe i dodatak jelima. No,da se vratimo mi na proizvod. Miris ovog proizvoda me zaista podseća na dečiji baby sapun,mislim da čak isto tako miriše,ali samo slabije. Mogu reći da nije previše jak. Kada se nanese zaista je divan. Ne ostavlja nikakvo ulje,s' obzirom da je sa maslinovim uljem. Ono što za kraj ovog proizvoda mogu reći da je zaista divan i da ga preporučujem.

Drugi proizvod jeste Farmasi Matte Liquid Lipstick
Ova linija mat karmina sadrzi ekstrakt djumbira koji poboljsava mikrocirkulaciju usana cineci ih vizuelno punijim, ali ne oseca se nikakvo peckanje niti bilo kakav neprijatan osecaj.
Pakovanje - izgleda jednostavno,potpuno,ali je veoma čvrsto i izdržljivo.
Aplikator je klasičan,strane su mu iste tako da je nanošenje veoma lako i precizno.

Tekstura - zaista je divna,dovoljno vam je zaista mala količina proizvoda kako bi to na usnama izgledalo perfektno. Ukoliko niste zadovoljni kako ste ga naneli,preporučujem da skinete i nanesete ponovo. U suprotnom ce ostati linije od prethodno osušenog,a to ne želimo.

Pigmentacija - nijansa nije baš dovoljno pigmentovata tako da morate pažljivo baratiati sa njom.
Jako tešto se skida sa usana što je mali minus,ali uprkos svim povoljnostima koje nudi nije nikakav problem.

Nijansu ruža vam ne mogu najjasnije pokazati,mogu vam reći da ne izgleda kao na slici već malo drugačije,a ja zbog svetla nisam mogla nikako drugačije prikazati. Nijansa ruža je 10 Sweet Cherry. Mogu vam reći trula višnja. Brzo se suši i matira,ako da se morate ubrzati oko nanošenja kako vam se ne bi osusio.

Da li ste probali nešto od Farmasija?
Ukoliko još uvek niste,možete kontaktirati Maju!

  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Post je super. Sviđa mi se što je kratak i lak za čitanje, a ipak je sve bitno u njemu rečeno. Proizvodi mi djeluju super i jako kvalitetno. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija, gel za tuširanje mi se posebno dopada. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ruz je stvarno predivan, mislim da bih ga voljela nositi. Gel se cini zanimljiv,inace ne volim miris maslina, ali ovakav tip proizvoda je odlican kada se nema vremena za kodistenje losiona, s obzirom da od ulja koza ipak ostane hidratizirana.
    Dugo zelim isprobati Farmasi, a nakon tvoj recenzije sigurno hocu. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Probala sam par stvari iz Farmasi i stvarno sam zadovoljna... Čak sam pisala i postove o tome. :) Takođe, kada naručujem, naručujem kod Maje. :) A što se tiče ovih proizvoda, nisam nijedan do sada probala. :)

    Novi post kod mene: http://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/opekotina-ili-make-up.html

    ОдговориИзбриши