Manzara

By Sara Filipović - среда, август 01, 2018

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.
Danas vam donosim post o internet prodavnici pod nazivom MANZARA .
Već sam pisala o ovom sajtu u nekom prethodnom postu,ali ću sada samo ukratko napisati.

Manzara Fashion je međunarodna internet prodavnica odeće. Prisutni su na više evropskih tržišta i nude visoko kvalitetnu odeću.

U njihovoj ponudi možete pronaći širok asortiman proizvoda kao što su: haljine, hlače, džemperi, tajice, kupaći kostimi, jakne, žensko rublje, modni dodatci, muška odjeća i slično.
Ja sam iz celokupne ponude izdvojila par stvarčica koje smatram idealnim za ovaj prolećno-letni period. Besplatna isporuka i povraćaj robe u roku od 14 dana.
U ovom postu htela sam da vam predstavim njihovu ponudu tenisice,te možemo krenuti na post.
 Tenisice Lessie roza
Oh,divne su,zar ne? Boja i dizajn? Mislim da nema nišga lepše od ovih patika!

 Tenisice Inara crne
Najobičnije crne tenisice koje svi treba da imaju. Mislim da idu uz sve,ove su savršene!

Tenisice Sharon zlatne
Prelepa boja,mislim da bih i kupila ovakve kada bih imala uz šta da ih nosim. Zaista predivne,sam dizajn je predivan!

Zaista preveliki broj tenisica imaju. Neverovatno,ja sam se jedva odlučila.
Različitih boja i dizajn... Sve tenisice su zaista divne.

Želite i vi svoj par tenisica? Mislim da možete izabrati savršene tenisice koje će vas oduševiti!

  • Share:

You Might Also Like

6 коментара