FARMASI

By Sara Filipović - понедељак, август 13, 2018

Farmasi je sajt koji se prvenstveno bavi kozmetikom.
Proizvode koje sam probala su zaista ispunila sva moja očekivanja,pa tako i ova dva.
U nastavku posta vam donosim pregled Farmasi Matte Liquid Lipstick i Contur & Highlight Palette.

 Biljana je jedan od članova Farmasija. Podelila je sa mnom ova dva proizvoda i mogu slobodno reći da sam oduševljena. Sada vam neću toliko otkriti kako su se pokazali,već to možete pročitati u nastavku posta. Biljanu možete kontaktirati putem njene Facebook stranice ili Instagram profila.

Cotour & Highlight Palette
Paleta za konturisanje i hajlajt -  Unutar pakovanja se nalaze tamnija nijansa za konturisanje i highlighter.

Pakovanje - veoma je čvrsto i zatvara se pomoću magneta,tako da je praktički nemoguće da se otvori bez upotrebe ruku. Dizajn je divno urađen.

Tekstura - tekstura je čvrsta,ali vam je dovoljno zaista malo proizvoda i može se nadograđivati,u zavisnosti koliko vama odgovara.

Pigmentacija - pigmentacija je divna. Tamnija nijansa za konturisanje nije naramdžasta kada se nanese,ali može se desiti da postane kada nanesete više proizvoda,te nemojte to raditi. Jer ko želi da mu lice bude narandžasto. Što se tiče highlightera on je veoma jak,bledo roze boje i zaista mi se dopada.


Tamnija nijansa je na suncu izgleda veoma natural,dok highlighter daje prelep izgled licu.
Na lici vam ne mogu pokazati kako zaista izgleda,ali ne možete pogrešiti sa ovim izborom.
Količina 10g , Cena 549 dinara.


Matte Liquid Lipstick linija tečnih mat ruževa ima šest nijansi - tru neutralne, jedna roze nijansu i dve crvene nijanse.
Ova linija mat karmina sadrzi ekstrakt djumbira koji poboljsava mikrocirkulaciju usana cineci ih vizuelno punijim, ali ne oseca se nikakvo peckanje niti bilo kakav neprijatan osecaj.

Pakovanje - izgleda jednostavno,potpuno,ali je veoma čvrsto i izdržljivo.
Aplikator je klasičan,strane su mu iste tako da je nanošenje veoma lako i precizno.

Tekstura - zaista je divna,dovoljno vam je zaista mala količina proizvoda kako bi to na usnama izgledalo perfektno. Slatkast miris koji ga čini neodoljivim.

Pigmentacija - vrlo vrloo je pigmentovan ruž,iznad sam napisala da vam je dovojna mala količina proizvoda,tj. jedan tanak sloj je dovoljan.
Jako tešto se skida sa usana što je mali minus,ali uprkos svim povoljnostima koje nudi nije nikakav problem.
Takođe,primetila sam da su malo teži na usnama,zato ako niste zadovoljne kako ste ga nanele prvi put preporučujem da skinete i nanesete ponovo. Drugi sloj će zaista izgledati natrpano,a osetićete koliko je ustvari težak na usnama.

Ostale nijanse su klasične i nećete pogrešiti za koju god se budete odlučili.
Nijansa je 03,zaista divna nijansa i nećete pogrešiti sa njom.
Količina 4ml , Cena oko 549 dinara.
Swatch je na ruci,nisam uspela da slikam kako izgleda na usnama,ali ne deluje tako braon/narandžasto veće ima tu neku nude nijansu. Ne mogu vam lepo preneti preko slike. 
Zaista sam zadovoljna proizvodima i mislim da ću ih isprobati još!

Ukoliko želite poručiti proizvode ili imate neka pitanja možete kontaktirati Biljanu putem Facebook-a ili Instagrama,te vam ona može dati sve informacije.

  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Poručivala sam par puta Farmasi proizvode i nijednom se nisam razočarala.
    Inače ova paleta mi deluje vrhunski i vidi se da je lepo pigmentovana, a što se tiče ruža - imam isti samo u nijansi broj 04 i obožavam ga. Sve pohvale za post draga, recenzija je odlična! :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nice post, I like it. Great :)

    New post: http://www.alexandarstanisavljevic.com/2018/08/fantastic-weekend-zen-hotel.html

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Paleta izgleda jako lepo. Probala sam ruz u nijansi 01 i zaista sam jako zadovoljna. Farmasi ima odlične proizvode.

    ОдговориИзбриши
  4. Ruz odlicno izgleda 😊 ja sam nedavno dobila Farmasi fixator sminke i prezadovoljna sam...


    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/08/bell-cosmetics.html?m=1 💋💄🐞

    ОдговориИзбриши